Beste klant,

Hexacom zette het jaar 2016 in met een belangrijke aankondiging: Hexacom wordt overgenomen door BKM. De drijfveren voor het samengaan van de twee sectorgenoten waren van strategische aard. De telecom- en IT markt is de laatste jaren onderhevig aan een consolidatie, en deze trend zet zich door. Schaalvergroting is een conditio sine qua non voor verdere groei en om u als klant optimaal te kunnen blijven bedienen met nieuwe oplossingen en de gepaste technologische ondersteuning. BKM en Hexacom dekken door deze fusie de hele Belgische markt af met kantoren in Hasselt, Steenokkerzeel en Gent. 170 gespecialiseerde medewerkers bedienen samen zo’n 16.000 klanten uit diverse sectoren.

New company, rich history

Vanaf 1 april 2017 nemen we dus een nieuwe start, maar de expertise en de kwaliteit die u van ons kent, blijven. Hetzelfde sterke team van ervaren, gespecialiseerde medewerkers blijft u ondersteunen en uw vertrouwde contactpersoon blijft dezelfde. Het blijft onze topprioriteit om u kwalitatieve oplossingen aan te bieden die perfect beantwoorden aan uw ICT behoeften.

Met vriendelijke groeten,

Bart Soetaers
Managing Director BKM-Hexacom

New Way of Working

Het nieuwe werken is vooral “Slim, Efficiënt en Effectief”.

Bij BKM gaan mobiliteit en flexibiliteit hand in hand. De manier waarop we vandaag met elkaar in contact treden is de laatste jaren dramatisch aangepast. Er bestaat zelfs een eigen term voor: Het Nieuwe Werken.

Voor veel mensen is het nieuwe werken de mogelijkheid om van het even waar en wanneer te kunnen inloggen op het bedrijfsnetwerk en op die manier mails, documenten en tools te kunnen gebruiken. Het gebruiksgemak van smartphones en tablets versnelt deze evolutie. U rekent erop dat u bereikbaar bent, ongeacht de plaats waar u zich bevindt en onafhankelijk van het toestel dat u bij de hand heeft. BKM biedt daarom de functionaliteit van Unified Communications & Collaboration ook aan mobiele gebruikers aan. Onderweg, bij een klant of thuis hoeft u niets van de communicatie met collega's, klanten of leveranciers te missen. We brengen boodschappen via kanalen als e-mail, voicemail, sms of instant messaging samen in één mailbox.

Verder kunt u ervoor kiezen altijd bereikbaar te zijn via hetzelfde nummer. Meer nog, u bepaalt wanneer, voor wie en hoe u bereikbaar wenst te zijn.

Wilt u graag weten hoe deze oplossing de werking van uw onderneming kan optimaliseren?

Onze specialisten staan u graag te woord.

NEEM CONTACT MET ONZE EXPERTS