Beste klant,

Hexacom zette het jaar 2016 in met een belangrijke aankondiging: Hexacom wordt overgenomen door BKM. De drijfveren voor het samengaan van de twee sectorgenoten waren van strategische aard. De telecom- en IT markt is de laatste jaren onderhevig aan een consolidatie, en deze trend zet zich door. Schaalvergroting is een conditio sine qua non voor verdere groei en om u als klant optimaal te kunnen blijven bedienen met nieuwe oplossingen en de gepaste technologische ondersteuning. BKM en Hexacom dekken door deze fusie de hele Belgische markt af met kantoren in Hasselt, Steenokkerzeel en Gent. 170 gespecialiseerde medewerkers bedienen samen zo’n 16.000 klanten uit diverse sectoren.

New company, rich history

Vanaf 1 april 2017 nemen we dus een nieuwe start, maar de expertise en de kwaliteit die u van ons kent, blijven. Hetzelfde sterke team van ervaren, gespecialiseerde medewerkers blijft u ondersteunen en uw vertrouwde contactpersoon blijft dezelfde. Het blijft onze topprioriteit om u kwalitatieve oplossingen aan te bieden die perfect beantwoorden aan uw ICT behoeften.

Met vriendelijke groeten,

Bart Soetaers
Managing Director BKM-Hexacom

Customer Interaction Center

Wanneer klanten, leveranciers of partners contact opnemen met uw bedrijf, wilt u ze op de snelst mogelijke manier te woord staan, via het best passende communicatiekanaal en via de best gekwalificeerde medewerker.

Met de implementatie van een contact center vullen we die behoefte voor u compleet in en realiseert u een dubbel voordeel. U creëert de ultieme customer experience, terwijl u tegelijk de beschikbare mensen en middelen optimaal inzet. Een uitgebreide rapportering bezorgt u bovendien een duidelijk overzicht van het aantal behandelde en gemiste oproepen, de graad en snelheid van de dienstverlening, de prestaties van de medewerkers, enzovoort. Het is informatie die u toelaat de dienstverlening van uw contact center – en zo de klantentevredenheid – verder te optimaliseren.

Klantentevredenheid te optimaliseren

Door de strategische rol die een contact center speelt, krijgt uw bedrijf de kans om klantentevredenheid te optimaliseren, de omzet te verhogen, nieuwe klanten te bereiken en de exploitatiekosten te beperken. BKM biedt u een ruim gamma aan creatieve oplossingen op maat van uw noden en wensen op het vlak van multimedia contact centers.

Wilt u graag weten hoe deze oplossing de werking van uw onderneming kan optimaliseren?

Onze specialisten staan u graag te woord.

NEEM CONTACT MET ONZE EXPERTS