Beste klant,

Hexacom zette het jaar 2016 in met een belangrijke aankondiging: Hexacom wordt overgenomen door BKM. De drijfveren voor het samengaan van de twee sectorgenoten waren van strategische aard. De telecom- en IT markt is de laatste jaren onderhevig aan een consolidatie, en deze trend zet zich door. Schaalvergroting is een conditio sine qua non voor verdere groei en om u als klant optimaal te kunnen blijven bedienen met nieuwe oplossingen en de gepaste technologische ondersteuning. BKM en Hexacom dekken door deze fusie de hele Belgische markt af met kantoren in Hasselt, Steenokkerzeel en Gent. 170 gespecialiseerde medewerkers bedienen samen zo’n 16.000 klanten uit diverse sectoren.

New company, rich history

Vanaf 1 april 2017 nemen we dus een nieuwe start, maar de expertise en de kwaliteit die u van ons kent, blijven. Hetzelfde sterke team van ervaren, gespecialiseerde medewerkers blijft u ondersteunen en uw vertrouwde contactpersoon blijft dezelfde. Het blijft onze topprioriteit om u kwalitatieve oplossingen aan te bieden die perfect beantwoorden aan uw ICT behoeften.

Met vriendelijke groeten,

Bart Soetaers
Managing Director BKM-Hexacom

Unified Communication & Collaboration solutions

Vlotte en efficiënte communicatie tussen collega’s, klanten, leveranciers en partners is uiterst belangrijk voor elk bedrijf. Binnen ons portfolio van Unified Communications & Collaboration solutions bieden we u een brede waaier aan mogelijkheden zowel cloud, on-premise als hybride.

De communicatie met medewerkers, klanten, leveranciers en partners loopt via de meest uiteenlopende kanalen. BKM brengt al die media – telefoon, e-mail, fax, instant messaging, social media, video, document sharing – voor u samen in één gebruiksvriendelijke interface. Via Unified Communications zorgt BKM ervoor dat u bereikbaar blijft op de momenten en via de kanalen die u zelf verkiest.

Cloud is vandaag niet meer weg te denken uit onze samenleving. Traditionele software wordt steeds vaker ingeruild voor virtuele varianten en data wordt online bewaard in plaats van op lokale servers. Dit leidt meestal tot een aanzienlijke kostenbesparing en een eenvoudig beheer voor de IT-afdeling.

Het nieuwe werken is vooral “Slim, Efficiënt en Effectief”.

Bij BKM gaan mobiliteit en flexibiliteit hand in hand. De manier waarop we vandaag met elkaar in contact treden is de laatste jaren dramatisch aangepast. Er bestaat zelfs een eigen term voor: Het Nieuwe Werken.

Wanneer klanten, leveranciers of partners contact opnemen met uw bedrijf, wilt u ze op de snelst mogelijke manier te woord staan, via het best passende communicatiekanaal en via de best gekwalificeerde medewerker.

Met de implementatie van een contact center vullen we die behoefte voor u compleet in.

De tijd dat elke medewerker een vaste werkplek had op kantoor is verleden tijd. Vandaag werken we in een open ruimte en maken we gebruik van flexdesks. ’s Morgens kiest iedereen zijn werkplek voor de dag. Mobiliteit binnen het kantoor gebouw is niet meer weg te denken. BKM biedt u een brede waaier aan mogelijkheden om draadloos te werken op kantoor. Denk daarbij aan DECT, SIP DECT, Voice Over Wifi,..