Care

Beste klant,

Hexacom zette het jaar 2016 in met een belangrijke aankondiging: Hexacom wordt overgenomen door BKM. De drijfveren voor het samengaan van de twee sectorgenoten waren van strategische aard. De telecom- en IT markt is de laatste jaren onderhevig aan een consolidatie, en deze trend zet zich door. Schaalvergroting is een conditio sine qua non voor verdere groei en om u als klant optimaal te kunnen blijven bedienen met nieuwe oplossingen en de gepaste technologische ondersteuning. BKM en Hexacom dekken door deze fusie de hele Belgische markt af met kantoren in Hasselt, Steenokkerzeel en Gent. 170 gespecialiseerde medewerkers bedienen samen zo’n 16.000 klanten uit diverse sectoren.

New company, rich history

Vanaf 1 april 2017 nemen we dus een nieuwe start, maar de expertise en de kwaliteit die u van ons kent, blijven. Hetzelfde sterke team van ervaren, gespecialiseerde medewerkers blijft u ondersteunen en uw vertrouwde contactpersoon blijft dezelfde. Het blijft onze topprioriteit om u kwalitatieve oplossingen aan te bieden die perfect beantwoorden aan uw ICT behoeften.

Met vriendelijke groeten,

Bart Soetaers
Managing Director BKM-Hexacom

Om uw ICT-infrastructuur stabiel, snel en efficiënt te houden én optimaal te laten renderen, is degelijk beheer een must.

De specialisten van BKM bieden u op dit vlak gedeeltelijke of totale ontzorging. U kunt à la carte een beroep doen op een uitgebreide waaier aan ondersteunende diensten gewaarborgd door de deskundigheid van onze ICT-specialisten. Daarbij kiest u zelf het service level agreement (SLA) dat het best bij u past.

Dit zijn onze care-diensten in een notendop:

  • Toegang tot de calldesk
  • 24/7 proactieve monitoring
  • Maandelijkse rapportage met trendanalyse van uw ICT-infrastructuur
  • Remote control software om uw systemen en toestellen vanop afstand over te nemen
  • Troubleshooting advies: in geval van een probleem wordt dit snel gelinkt aan het juiste knowledge base artikel waardoor de oplostijd wordt herleid tot een minimum
  • Licenties voor antivirus en antimalware (indien van toepassing)
  • Patch whitelisting: alle Microsoft beveiligings‑patches worden gecontroleerd
  • Service review meetings: we bespreken met u op basis van een trendanalyse van uw infrastructuur onze adviezen om te komen tot een up-to-date en performante werking
  • Proactief onderhoud: om uw infrastructuur altijd in de meest optimale omstandigheden te laten functioneren, staan we samen met een network operations center in voor het proactieve beheer van uw ICT-infrastructuur
  • Incident Management: bij de formule Gold 8x5 staan we tijdens de kantooruren 5 dagen per week paraat om eventuele problemen met uw  backoffice-infrastructuur op te lossen. Bij de formule Gold 24x7 is dat zelfs 7 dagen per week dag en nacht.
BKM Care

Wilt u graag meer weten over de BKM Care-diensten?

Onze specialisten staan u graag te woord.

NEEM CONTACT MET ONZE EXPERTS